9 Nov 2011

MENANTI ::
HAHA ! bila tiada FB ini lah tempat saya bercerita .
hrm . hampa rasa hati ! ingat nak jumpa lama . rupanya tak sampai 5mnt pun .
perrr . hancur hati ! ranap harapan . huih . janji 5.30ptg last2 datang 6.50ptg .
mak oii . good2 laa kann . =='
menyirap jee saya dok tunggu dia tgh2 panas . sampai kerja pun terbengkalai .
hamboi . rupanya syok pi jalan dgn kawan naa . wallawei !
tak apa lah . biarlah dia nak buat apa pun .
sudah malas nak ambil tahu . nanti dia kata saya kongkong dia .
asalkan dia jaga diri sudah lah kan . tak nak jumpa saya pun tak apa lah !
saya reda . berSYUKUR dgn apa yg saya dapat selama nih ! ^_^!

8 JULAI 2011 ::
HAHA ! semalam terlupa nak dok cita nii . HAHA ! 
cita ni mungkin lawak bg korang . tapi seram bg saya .!
ada lah sorang budak cina nih . memang nakal . lelaki .
ada ke patut semalam dia nak dok cium pipi saya ! woi ! agak2 lah kan .
tak pasal2 kena sepakkan percuma . dah tu nak tarik2 pula !
hey ! agak2 lah kan nak tarik2 . sakit tahu tak !
ish . kacau lah orang lain . ni saya juga awak nak kacau ! puih !
errr . hari ni pula . fobia lah kan nak masuk kelas dia lagi .
nak lalu depan kelas dia pun fobia . meremang bulu roma !

KERJA KURSUS + PEKA ::
haa . nak dok citaa ni .
kerja kursus PA ! wah ! banyak lah !
tak dapat nak saya siapkan dgn cepat . pening .
tengok sini nombor . tengok sana nombor . mana2 nombor .
teruklah jugak kan ? --'
hati kata . buat . nafsu kata . bakar jaa . iman kata . reda laa .
adoyaii ! gila macam nih !
tambah tadi cikgu bagi peka fizik pula .
haaa . tudiaa . dapat ke buat ?
fikir dok fikir . sebenarnya apa pun tak faham .
ada sesiapa sudi membantu ? betul2 tak faham laa ni .
confius habis daa nii . tolong laa hamba !
huarghh !! T_T
cubaan ! bila lah saya nak rest kan otak ni ?
tak ada masa dah . dah la kelas banyak ponteng !
err . teruklah kan =='
bosan tak wat apa aih . tak paa laa . sabar jaa . setahun lebih jaa lagi !
CHAIYOK !! @_@

pengajaran :: * kerja jangan bertangguh . * jangan berjanji jika tidak boleh menepati janji . * sabar hadapi segala cubaan dan dugaan . * belajar selagi akal boleh berfungsi , kudrat masih kuat , fizikal dan mental masih stabil . * berusaha tangga kejayaan . orang malas selalu rugi walaupun dapat kelebihan tapi cuma sementara . * haaa ! jangan curik ayat hamba naaa !!