21 Oct 2011

mengapa begini jadinya ohh CINTA ??

pelik .. kata CINTA tapi DUSTA ...

ceritanya begini ::



hanya sehari aku sudah mula jatuh hati padanya (terpikatlah tu)..

tapi dalam satu hari dia dah menemui orang baru dalam hidupnya...

dgn mudah dia melafazkan kata CINTA kepada aku..

hakikatnya CINTA itu belum pernah wujud dihatinya untuk aku..

bila aku terlihat sesuatu..

pedihnya rasa hati menahan sebak..

krn apa..krn aku sudah mula memetik CINTA di ranting hati..

ingin aku menyemat indah di ruang hati..

mengambilnya bertakhta di hati..

namun semuanya sudah terlewat..

walau mulut berkata belum namun hati sudah melonjak girang..

knp begitu mudah kau buat begitu??

retak CINTA yg baru ku petik untuk dirimu dan ingin aku semaikan..

baru shj aku ingin menyiramnya.. serta merta layu jadinya..

kau sakitkan hati aku.. lukakan hati aku..

dan sekarang kau masih mahu ungkap kata CINTA yg tak wujud itu??

kau permainkan perasaan aku..

pernah kau terfikir perasaan aku? pernah kau bertanya isi hatiku ??

knp begitu mudah kau berpaling??kau mencuri hati aku tapi dgn mudah kau campakkan di tengah gelora laut..

berderai air mataku bila kau kata kau ........

bagai mahu gugur jantungku bila melihat kau sudah .........

dan sekarang dgn mudah juga kau buang aku dari hidup dan hati kau..

walau hati terluka.. namun akan aku gagahkan..


begitu la... sakit nye hati kene tipu.. menangis aku satu hari satu malam... kejam nya !! tapi knp lah tiba2 rasa rindu dan sayang ni ?? >_< bencilah !! awak boleh tak terus terang dgn saya ?? adoii ==' nasiblah awak ni jauh... kalau tidak dah lama saya jumpa awak bawa bincang depandepan... geramnya !!!  tapi tak apalah awak ... asalkan awak bahagia yup !!! selamat tinggal awak !!